Istotna część kasowników w autobusach KLA nie działa, co powoduje dezorientację pasażerów dot. ważności ich Kaliskiej Karty Mieszkańca. Pasażer nie wie, czy karta nie została odbita ze względu na awarię kasownika, czy też ze względu na utratę ważności karty. Często pasażerowie decydują się przechodzić w trakcie jazdy w inną część autobusu, aby znaleźć działający kasownik, co stwarza niebezpieczeństwo oraz dyskomfort dla innych współpasażerów.
W związku z powyższym proszę o informacje:
1. Czy planowane jest kompleksowe naprawienie niedziałających kasowników w autobusie?
2. Czy pasażer, który odbił ważną kartę, lecz kasownik wyświetlił komunikat o błędzie, będzie miał uznany przejazd przez ew. kontrolera?
WK.0003.3.2024
4.06.2024 r.
Załącznik do interpelacji (Odp. na interpelację.pdf)
Rozliczenia festiwalu Rap Gra.
Podwyżek cen za wodę i ścieki w 2026 i 2027 roku.
Ustalenia godzin funkcjonowania fortepianu.
Uzupełnienia informacji dot. stanu drzew po inwestycjach w Mieście Kaliszu.
Ochrony izolacyjnej drzewostanu.
Schronów dla ludności cywilnej.
Stanu bakteriologicznego solanki w tzw. małych tężniach.
Niebezpiecznych wydarzeń w mieście.
Projektu z Budżetu Obywatelskiego.
Niedziałąjącego fortepianu na Głównym Rynku.
Tablic znajdujących się w Parku Miejskim.
Uruchomienia połączeń nocnych KLA.
Mostu łączącego Pl. Bogusławskiego z Parkiem Miejskim.
Podjęcia działań zmierzających do uznania grobu Powstańców za grób kombatancki.
Rotacja zatrudnienia radnego powiatowego z PIS w spółkach miejskich.