Istotna część kasowników w autobusach KLA nie działa, co powoduje dezorientację pasażerów dot. ważności ich Kaliskiej Karty Mieszkańca. Pasażer nie wie, czy karta nie została odbita ze względu na awarię kasownika, czy też ze względu na utratę ważności karty. Często pasażerowie decydują się przechodzić w trakcie jazdy w inną część autobusu, aby znaleźć działający kasownik, co stwarza niebezpieczeństwo oraz dyskomfort dla innych współpasażerów.
W związku z powyższym proszę o informacje:
1. Czy planowane jest kompleksowe naprawienie niedziałających kasowników w autobusie?
2. Czy pasażer, który odbił ważną kartę, lecz kasownik wyświetlił komunikat o błędzie, będzie miał uznany przejazd przez ew. kontrolera?
WK.0003.3.2024
4.06.2024 r.
Załącznik do interpelacji (Odp. na interpelację.pdf)
Przywrócenia kursowania linii nr 8.
Zasadzenia drzew przy ul. Szapocznikow.
Powołania mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Zerwanego chodnika przy ul. Żelaznej.
Nocnych wyścigów samochodowych na terenie miasta Kalisza.
Przywrócenia prędkości 50 km/h na ul. Nowy Świat.
Planów budowy nowe siedziby Filharmonii Kaliskiej.
Działalności świetlic szkolnych w dni bez zajęć.
Środków finansowych na rewitalizację terenu przed WPA UAM w Kaliszu.
Opłat za parkowanie samochodami elektrycznymi.
Remontu ul. Dobrzeckiej i Św. Michała.
Ustalenia właścicieli nieruchomości/garaży w Kaliszu przy ul. Granicznej.
Certyfikacji kaliskich szkół w programie pn.: „Szkoła Promująca Zdrowie”.
Rozmieszczenia defibrylatorów na terenie miasta Kalisza.
Wykonania ogrodzenia placu zabaw w Parku Miejskim.
Harmonogramu realizacji remontów klatek schodowych.
Informacji dotyczącej wyremontowanych pustostanów w zasobie Miasta Kalisza.