W związku z pojawieniem się na Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszenia o naborze na stanowisko pomocy administracyjnej w Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza (z dn. 14.06.2024 r.), proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania:
1. Z czego wynika zapotrzebowanie na rekrutację na tym stanowisku?
2. Ile obecnie zatrudnionych jest osób w Kancelarii Prezydenta?
3. Jakie są zakresy obowiązków pracowników Kancelarii Prezydenta?
4. Jaki planuje się budżet na zatrudnienie tej osoby w skali roku? (wynagrodzenie wraz
z pochodnymi, koszty wdrożenia i szkolenia pracownika)
5. Czy na zatrudnienie tej osoby wymagane są przesunięcia w budżecie wynagrodzeń?
WO.0003.0001.2024
D2024.06.03344
z dnia 28 czerwca 2024 r.
Załącznik do interpelacji (odpowiedź na zapytanie.pdf)
Rozliczenie finansowe dotacji celowej dla Spółki Handball Sp. z o.o.
Utrzymania w czystości chodników na Alei Wolności.
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ulicy Słowiańskiej.
Budowa parkingu przy ulicy Wioślarskiej.
Terenów, na których leży pozostałość dawnego grodziska, przy ul. Wydarte.
Skweru pomiędzy Zespołem Szkół Nr 9 a parafią Jana Pawła II.
Ulicy Wykopaliskowej w Kaliszu.
Nawierzchni boisk do gry w koszykówkę.
Stanu technicznego boiska przy Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu.
Monitoringu przy Miasteczku Ruchu Drogowego przy ulicy Podmiejskiej w Kaliszu.
Przywrócenia kursowania linii nr 8.
Zasadzenia drzew przy ul. Szapocznikow.
Powołania mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Zerwanego chodnika przy ul. Żelaznej.
Nocnych wyścigów samochodowych na terenie miasta Kalisza.