W związku z pojawieniem się na Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszenia o naborze na stanowisko pomocy administracyjnej w Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza (z dn. 14.06.2024 r.), proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania:
1. Z czego wynika zapotrzebowanie na rekrutację na tym stanowisku?
2. Ile obecnie zatrudnionych jest osób w Kancelarii Prezydenta?
3. Jakie są zakresy obowiązków pracowników Kancelarii Prezydenta?
4. Jaki planuje się budżet na zatrudnienie tej osoby w skali roku? (wynagrodzenie wraz
z pochodnymi, koszty wdrożenia i szkolenia pracownika)
5. Czy na zatrudnienie tej osoby wymagane są przesunięcia w budżecie wynagrodzeń?
WO.0003.0001.2024
D2024.06.03344
z dnia 28 czerwca 2024 r.
Załącznik do interpelacji (odpowiedź na zapytanie.pdf)
Rozliczenia festiwalu Rap Gra.
Podwyżek cen za wodę i ścieki w 2026 i 2027 roku.
Ustalenia godzin funkcjonowania fortepianu.
Uzupełnienia informacji dot. stanu drzew po inwestycjach w Mieście Kaliszu.
Ochrony izolacyjnej drzewostanu.
Schronów dla ludności cywilnej.
Stanu bakteriologicznego solanki w tzw. małych tężniach.
Niebezpiecznych wydarzeń w mieście.
Projektu z Budżetu Obywatelskiego.
Niedziałąjącego fortepianu na Głównym Rynku.
Tablic znajdujących się w Parku Miejskim.
Uruchomienia połączeń nocnych KLA.
Mostu łączącego Pl. Bogusławskiego z Parkiem Miejskim.
Podjęcia działań zmierzających do uznania grobu Powstańców za grób kombatancki.
Rotacja zatrudnienia radnego powiatowego z PIS w spółkach miejskich.