Proszę o udzielenie szczegółowych i wyczerpujących informacji na temat ilości osób zatrudnionych w Referacie Komunikacji Społecznej, Promocji i Współpracy z Miastami Partnerskimi w Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza. W jakiej formie te osoby i w jakim wymiarze czasu pracy są zatrudnione. Jakie jest ich średnie wynagrodzenie? Proszę o podanie najwyższego i najniższego wynagrodzenia zatrudnionych tam pracowników. Czy pracownicy ci mają płacone za nadgodziny, jeśli np. wykonują zdjęcia, uczestniczą w różnych wydarzeniach po normalnych godzinach pracy Urzędu? Jaka to rocznie jest ilość nadgodzin i jaka to kwota? Czy może nie mają płacone za nadgodziny, to czy z tego tytułu dostają jakąkolwiek rekompensatę, czy nie? Wykonywane są zdjęcia oprócz aparatami fotograficznymi również telefonami komórkowymi (przykład z ostatniej Sesji RMK), czy są to telefony służbowe czy prywatne?, Czy jeśli na zdjęciach pojawiają się dane wrażliwe lub nie ma oficjalnej formalnej zgody osób fotografowanych w jaki sposób dane te są gromadzone i przechowywane, aby nie zostały upublicznione? Proszę również o podanie fluktuacji pracowników referatu od początku tej kadencji.
WO.0003.0003.2023
D2023.04.01009
17.04.2023 r.
Załącznik do interpelacji (Odp. na interpelację.pdf)